Merhaba tatilciler size Çeşme tatilimden biraz bahsetmek istiyorum fazla sıkmadan kısa bir yazı ile çeşmeye gitmeyenler için kafalarında bir fikir olur en azından.

Biz geçen sene ailece egeden başlayan akdenizde biten büyük bir tatil turu yaptık, yaklaşık 20 şehirde kaldık çeşmede bunlardan birtanesi. Önce izmirde dolaşma şansımız oldu biraz şehri dolaştıktan sonra çeşme yoluna koyulduk. Ülkenin en batısına doğru ilerlerken karşı yoldan tatilciler dönüyordu arabanın içindekiler genelde üzgün surat ifadesiyle geliyordu biraz kafam karıştı çeşme sıkıcı bi yer mi yoksa çeşme'de tatilleri bittiği için mi üzgündü bu millet neyse yolda ilerlerken rüzgar panelleriyle karşılaşıyorsunuz bazı bölgelerde gerçekten rüzgar çok kuvvetli olabiliryorarsacak kadar hemde neyse biraz ilerledikten sonra çeşmeye hoşgeldiniz tabelasını görüyoruz.
Biz daha önce otel veya pansiyon ayarlamadığımız için direk kalacak biyer araştırıyoruz çeşmede sokaklar çok dar arabayla girmeniz imkansız girebildiğiniz sokaklarda ise geri dönüş yok burda yollar sizi nereye götürürse sizde gitmek zorundasınız. Öncelikle arabayla gezerken çok tatlı mekanlarla karşılaştık oteller,pansiyonlar,butikler,cafeler ve insanlarda bi o kadar tatlı genellikle turistler daha fazla gibi geldi bana derken bi otel bulduk fiyat sormak için resepsiyona doğru ilerledim otelin ismini vermek istemiyorum fiyat günlük 600 liraydı evet yanlış okumadınız tam 600 lira güldüm ve karşımdaki kadına neden bu kadar pahalı diye sordum? burası denize sıfır beyfendi dedi yine gülerek teşekkür ettim ve çıktım. Otele giren çıkan arabalara baktığımda genellikle 300-400 milyarlık arabalar girince pansiyona yöneldik. Sokaklarda dolaşırken yaşlı dünya tatlısı bir bayan pansiyon mu arıyorsunuz dedi bizde evet dedik kadın buyrun bizim odalarıma bakabilirsiniz dedi günlüğü 130 liradan bu pansiyonda kaldık hem rahat hem temiz hemde deniz manzaralıydı ayrıca denize 20 metre falan uzaklıktaydı. Kalacak yeri ayarladıktan sonra akşam yemeği için dışarı çıktık ne yemek isterseniz ona göre bi restoran bulabilirsiniz biz kebap yedik ve gayet memnun kaldık çeşme küçük kalabalık dar sokakların olduğu akşamları serin ve güzel bir avm'ninde bulunduğu bir yer yazının başında kısa dedim ama baya yazmışım evet tatilciler çeşmeye gelmek isterseniz eğer size tavsiye ederim tabi pansiyonda kalmak şartıyla :) Onun dışında unutmadan denizi gerçekten çok güzeldi ve ülkenin en uzun plajlarından birisine sahip tatil cenneti çeşme yazım bu kadar.