Bir çok kez bodrum'da tatil yaptım oranın farklı bir havası var yani sizi içine çeken bir yer. Bodrum muğlaya 1 saat 15 dakika uzaklığında bu ufak tatil beldesi ülkenin en çok turist çektiği yer olduğundan dolayı hem otagarı hemde havalimanı vardır Bodrum biraz nemli biyer olmakla birlikte denizinin harika olduğunun söylemeden geçemiyorum. Bodrumda otel ve pansiyon olarak yüzlerce çeşit var bütçenize göre bi yer bulmakta sorun çekmezsiniz örneğin ben üniversite zamanında bodruma ilk gidişimde üzerimde pek param yoktu açıkçası ilk başta korkmuştum ünlülerin ve genelde zenginlerin tatil yaptığı yerde 250 lirayla kaç gün kalabilirdim diye ancak öyle değilmiş bi kaç otel fiyatı sordum geceliği 200-300 ve 450 lira civarındaydı bende hmm diyerek ayrıldım bodrumun o dar sokaklarında dolaşırken bi çok pansiyonun yanından geçiyordum birisine daldım ve oda fiyatını sordum bayan 100 lira geceliği dediğinde biraz daha araştırdım ve 70 liraya kalacak yer buldum biraz diğer odalardan farklı olsada odanın üzerinde pervane 2 tane cam banyo ve tuvaletim vardı çantamı odaya attım ve gezinmeye başlamıştım yani kısaca pahalı bi yer değildir bodrum her bütçeye göre yer bulabilirsiniz.






 Biraz bodrum'dan bahsetmek gerekirse burada türk bulamazsınız sanki yurtdışına tatile gelmiş gibi herkes yabancı alman helgalar,rus nataşalar,siyahi serena williamslar dolu burası arada türk çıkıyor tabi neyse buranın barlar sokağı meşhur dediler bende bişeyler içmek için gittim şöyle söylemek gerekirse buranın barlar sokağı beyoğlundaki toplam 2 sokağa eşit güzel mekanlar var pahalı mekanlarda bi hayli fazla. Yemek konusuna gelirsek eğer burada bana göre yemeniz gereken 2 yemek var birisi bodrumun sebzeli döneri diğeri ise deniz tarafında bulabileceğiniz balıkçılar sahiden enfes yemekler yapıyorlar şuan bile bu yazıyı yazarken canım çekti herneyse yazacaklarım bu kadar bodrum sanıldığı kadar pahalı bi yer değil gidin gezin eğlenin.İyi Tatiller

Yorum Gönder

Blogger tarafından desteklenmektedir.