Buranın Akdenize mi yoksa Egeye mi bağlı olduğu konusunda hala kafam karışık olsada ege bölümüne açıyorum. Ölü Deniz tatilim diğer tatillere göre tamamen farklı bi konuma koyuyorum çünkü hani cennet tabiri diye bir şey varsa buyrun Ölü Denize bir çok tatil yerine gittim ama burası kadar temiz düzenli ve gizemli bi yer görmedim denizle ormanın birleştiği sayılı bölgeler arasında deniz o kadar temiz ki burada ayaklarını çok net görebilirsiniz. Evet bu tatili biyerden anlatmaya başlarsak kaldığım otelden başlıyorum pek pahalı olmayan bu yer yemek ve konaklama konusunda normal bütçeli ailelerin ihtiyaçlarını karşılıyabiliyor.





 Buradaki turistlerin çoğu alman hatta almanlar için özel bir sokak ve burada onlar için özel kafeler bulunuyor ilk başta biraz garipsemiştim ama almanlar burayı öyle bi sevmişlerki bırakın tatil yapmayı bir çoğu buradan ev almış normal hayatlarını sürdürüyor genellikle emekli almanların kaldığı bu yerde tatilimi kısa tutmak zorunda kalmıştım genelde güzel şeyler çabuk biter olayı burada devreye girdi. Son olarak yolunuz Ölü Denize düşerse burada paraşüt yapmalısınız buranın manzarasını birde havadan izlemenizi kesinlikle öneriyorum o kadar çok beğenecek ve şaşıracağınız manzaralar olacak ki tekrar sizi bu sayfaya teşekkür etmeniz için bekliyor olacağım. İyi Tatiller

Yorum Gönder

Blogger tarafından desteklenmektedir.