Ne zaman kurulduğu hala belli olmayan Kuşadası tatilimden bahsetmek istiyorum. Tatilimizin ege kıyısında yavaş yavaş sonlarına doğru gelirken Kuşadasında kalmazsak olmazdı. Çok sempatik olan bu tatil yerinde fiyatlar bizi çok şaşırtmıştı daha önce gittiğimiz yerlere göre daha uygun bulduğumuz için alışverişi burada daha çok yaptık. Kuşadasına gelen her turistin Güvercin adasına gittiğini söylemeden edemiyorum. Fazla etkilemesede geceleri güzel bi görüntüsü oluyor. Deniz kum güneş konusunda gelmek gerekirse burada hem kum hemde taş plaj bulunuyor ayrıca çok lüks otellerin bulunduğu plajların yanından bile geçirmiyorlar bu olaya biraz sinirlenmiştim.




Deniz her saat temiz ve güzel oluyor. Gece hayatını burda pek yaşama fırsatım olmadı ama yanından geçerken bi kaç gece kulübü gördüm Ex Club Kuşadası ve Heaven Bar dışardan oldukça güzel görünüyordu içimde ne kadar kalsada bidahaki gidişimde gece hayatını bol bol yaşamayı düşünüyorum.

Yorum Gönder

Blogger tarafından desteklenmektedir.